Alla inlägg under november 2009

Av M - 30 november 2009 14:30

Just nu känner jag mig hemsk, som en riktigt hemsk människa som inte förtjänar något bra här i livet    men vad gör man? Mitt hjärta känner sig så här just nu   men skärpning Manella!! Varför ska livet vara så förbaskat komplicerat ibland?? Det känns rätt meningslöst för tillfället.. Varför finns man ens kvar här?? Så många tankar som bara snurrar runt i huvudet på mig, det är så otroligt många blandade känslor i kroppen osv.. Jag lyckades sent igår att komma igång med studierna, men kört fast igen p.g.a allt som hindrar mig hela tiden.. Vad fasiken ska man göra?? Jag vet inte heller vem jag vågar prata med utan att bli dömd som en hemsk person, som jag känner mig just nu! Ibland sårar sanningen, men är det inte bättre med sanningen än en lögn? Aja, får hoppas att det blir bättre längre fram med dagen för just nu känns allt bara skit rent ut sagt....

Av M - 30 november 2009 12:30

Nu har jag varit nere på infoteket, pratat med en kvinna som jobbar på csn! Hon gav mig en blankett jag ska fylla i, så jag var nere på biblioteket för att kopiera mina biljetter från förra veckan osv.. Så nu är lappen ifylld & åker snart ner i brevlådan :D så får man vänta snällt på svar från csn & jag håller tummarna för det bästa.. Jag har dock bara sökt för denna resan.. Vårterminen är fortfarande osäkert, men jag är så bestämd med mitt beslut, jag är riktigt säker på vad jag vill :))

Av M - 29 november 2009 20:45

Aaa i veckan som kommer är det rätt mycket som händer för min del. Imorgon måndag ska jag ner på infoteket & snacka med de på csn som sitter där, sen ska jag skaffa hårfärgen.. På tisdag ska jag hem till farmor & farfar, hämta min present & det ska jag även göra hos A & R, de ska tydligen också lämna en present ;) därefter blir det att åka hem, ta det lugnt sen drar jag på kvällen! Jag kommer troligtvis hem på onsdag igen då det kommer att bli en massa pluggande :( & ska även färga håret på onsdag, sen ser jag framemot fredag & helgen :D yey! Lite omväxling behövs alltid :)) annat att göra än bara tänka en massa, dock lär tankarna komma upp så fort man kopplar av & tar det lugnt typ :( trist men sant.. Har ett otroligt viktigt beslut att ta denna veckan med :S

Av M - 29 november 2009 18:15

Tack så otroligt mycket vännen för en mycket trevlig eftermiddag :D det behövdes verkligen & det var skönt att komma på andra tankar & få skratta lite, för dagarna sen jag kom hem från Ludvika har varit hemska :( fy satan vilken sits jag sitter i för tillfället, den är hemsk & jag vill aldrig uppleva den mer i mitt liv, jag hoppas verkligen att jag slipper det, de tar både på krafterna & tålamodet & min egen hälsa :S Mer uppdatering om timmarna med vännen kommer när jag laddar upp bilderna :) nu ska jag öppna presenterna från henne & hennes pojkvän :) de berättar jag med om senare :D

Av M - 28 november 2009 22:30

Mår piss, blä & usch rent ut sagt!! Mitt beslut är det svåraste någonsin i mitt liv, jag är rent ut sagt kluven, jag vet icke vad jag vill, inte vill.. Oavsett mitt val så blir antingen jag eller han sårad, eller båda två :( så då kanske det svarar på frågan varför valet är så svårt.. Men vad gör man? Man får helt enkelt tänka efter ordentligt vad man vill göra med sitt liv osv.. Ibland sårar sanningen någon, ett val kan såra någon annan även om man absolut inte vill det, men man måste tänka på vad som är bäst för en själva..

Av M - 28 november 2009 18:30

Just NU är jag en aning uttråkad vet inte riktigt vad jag känner för att hitta på heller, det verkar vara en nere lördag för min del. Jag HATAR att behöva må så här, men alla krav på en, allt man måste göra osv påverkar mig riktigt mycket nu för tiden! Määä, jag vill ju må toppen bra igen, vara lika glad som jag brukade vara & allt det där.. Suckar & pustar.. Varför är livet så komplicerat ibland? Ursäkta språket nu, men vad är det för någon jävla svacka jag har lyckats hamna i???? Gaaaaaahhhhhhh

Av M - 28 november 2009 16:00

Jag fick ett sms för en stund sen, innehållande texten "blubb blubb". Först fattade jag noll, men skickade tillbaka ett stort frågetecken typ sen fick jag ett nytt sms med en förklaring till första smset, ni anar inte som jag log av det för jag insåg när & vad hon menade med det.. Naaaww du är bara för gullig vännen ;) tack för en liten stunds uppmuntran, som verkligen behövs, för jag håller seriöst på att snart bli rent tokig..!!

Av M - 28 november 2009 11:30

Varför blir man alltid lite deprimerad just precis efter att man betalt räkningarna? För att man sen vet vad man har över, klara sig med resten av månaden! Typ! Så är det för min del, vissa månader är bättre än andra, men ändå, räkningar är fan deprimerande, helt seriöst.. Så känns det en stund nu efteråt, men sen känns det bättre igen, för då vet man att det är betalt, kan göra vad man vill sen :D nästan i alla fall.. Hahaha.. Det jag såå gärna vill göra, som jag längtar så efter går inte förrän om ett år, Dec-Jan 2010/2011 :)) mee like so much already! En positiv sak, det är SOL ute :) har inte sett solen framme sen jag fyllde år ju.. Haha.. Härligt vinterväder ;) & då ska man ju ha en massa mys, eller hur? ^^

Presentation


Studerande tjej på 24 år som skriver om allt mellan himmel o jord, vardagslivet, tankar o känslor, studierna, drömmar o mål, kärlek o vänskap, you name it (:

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Följa bloggen? ;)


Ovido - Quiz & Flashcards