Alla inlägg den 1 november 2009

Av M - 1 november 2009 22:00

Idag tvättade jag nere i källaren, för maskinen på våningen är sönder. Min tid var 16-20, när jag kommer ner står dörren öppen & tvätt i den ena maskinen & tvätt i torktumlaren :S där var ändå 22 min kvar av maskinen, varför gör man så? Jag menar, om man nu tvättar så sätter man upp sin kolv (vet ej hur det stavas).. Men man tvättar inte på andras tider.. Andra gången jag var nere hade de tagit kläderna i torktumlaren, men det i ena maskinen var kvar.. Jag struntade i det, tvättade i den andra maskinen & la in kläderna i torktumlaren, vet ni vad jag gjorde sen? Jo jag satte vår kolv (fortfarande stavning osäkert) på dörren, eftersom det var min tvättid.. Hahaha, kanske lite elakt men det var mycket för att ingen ska komma in & kunna sno mina kläder.. När jag var klar vid 20 tiden så var dörren öppen som vanligt, undra om de tänker på att de har kvar i maskinen?? Det fanns inget vem som tvättade innan så det var lite omöjligt att veta vem det var juh…

Av M - 1 november 2009 12:15

Något som gör mig irriterad, är personer som super sig fulla & sen ringer de fyllesamtal till en mitt i natten när man faktiskt försöker sova, vad är meningen? Brist på underhållning i festandet? Eller är det ren jäkelskap? Fast det är klart, personen kanske har druckit så mycket att han/hon inte vet vad han/hon gör.. Förstår inte vitsen med att ha det så, helg efter helg..!! Jag själv festade mycket som tonåring, men jag dricker aldrig så mycket att jag blir full, för att sedan göra bort mig, göra något man ångrar osv.. No thanks! Det klarar jag mig utan! Nu vet jag vem personen är som ringde mig inatt, ska säga till henne när hon har vaknat & nyktrat till eller något! De kanske tycker det är skoj, men det gör inte den som sover!!

Ovido - Quiz & Flashcards