Alla inlägg den 21 november 2009

Av M - 21 november 2009 23:30

Min födelsedag 2009 börjar närma sig sitt slut :) jag har inte firat den med något stort & det klagar jag inte över, jag ser inte min födelsedag som något speciellt.. Då firar jag hellre den när jag fyller 25 år, nästa år! Tyvärr glömde jag ta foto osv, så ja det blir inget att se.. Eller jo det finns en knas bild på mig & Nina från idag :P kan ladda upp den imorgon :) jag orkar inte idag skriva om hela dagen, det kommer jag troligtvis göra imorgon när jag ändå laddar upp bilden.. :) är för trött för att göra det nu liksom!!

Av M - 21 november 2009 11:00

 

Grattis to me :) idag blir man ju ett år äldre! Det känns precis som igår, som vilken vanlig dag som helst & åldern känns det ingen skillnad på, bara att nu är jag 24 år :D

Mormor ringde imorse, hon sjöng i telefonen & ni anar inte så rörd jag blev ;) & så berättade hon något annat som är en liten hemlis än :P hihi..

Många gratulationer på facebook med av alla möjliga :)

Min födelsedag ser inte jag som något direkt speciellt, men kommer senare ikväll att skriva mer om dagen :)

Ovido - Quiz & Flashcards