Alla inlägg den 9 november 2009

Av M - 9 november 2009 13:45

Gaaaahhh vad jag avskyr Comviq just nu…!!!! Om det inte strular med att sms inte kommer fram, så kommer de fram blanka utan text i, eller så funkar det varken att ta emot eller ringa ett samtal :( detta är minsann inte första gången & jag är rätt irriterad på det.. Jag har hört att Comvig har mycket driftstörningar nu osv, men man vill ändå att det ska fungera som normalt.. Man betalar ju för det!! Jag har ett tag funderat på att flytta bort mitt nummer från Comviq, men samtidigt förlorar jag på det.. De jag skickar sms till har just comviq, de flesta iaf & då är det gratis för mig, likaså att ringa, bara uppkopplingsavgiften kostar, men sen är det irriterande när det inte funkar.. Man vill juh kunna läsa vad andra skriver i smsen.. Och nej, det är verkligen inget fel på min telefon, den funkar perfekt & allt så.. :)

Ovido - Quiz & Flashcards