Alla inlägg den 22 november 2009

Aja

Av M - 22 november 2009 22:00

Jaa, ibland kan man allt undra vad folk har innanför pannbenet som man brukar säga :P men det är nog något jag aldrig kommer att förstå, vet inte ens om jag vill förstå vad de tänker, ännu mindre hur de tänker :P haha! Så länge jag inte tänker som de gör så är jag lugn :) dock ska de inte komma & gnälla hos mig när något går fel eller inte blir som de tänkt sig! Har man gjort ett val så får man också stå för det, så är det bara..!! Man kan inte skylla ifrån sig..

Av M - 22 november 2009 15:00

Jupp, nu har man sett alla sex Johan Falk filmerna :D såg den sista idag, eftersom ingen av oss koncentrerade oss på filmen igår :P hahaha.. Så sammanlagt har jag sett alla nio, för där är ju Noll tolerans, Livvakterna & Tredje vågen med :) Tyckte dock inte om hur filmen slutade, skulle vara skoj om de fortsätter, vill se fler av Johan Falk filmer :D hehe..

Ovido - Quiz & Flashcards