Alla inlägg den 2 november 2009

Av M - 2 november 2009 22:30

Det har varit sådär med magen hela dagen, jag lyckades äta lite nudlar som smakade ”apa” & en apelsin, så jag har i alla fall fått något i magen, trots att jag mår rätt illa :S får hoppas det onda försvinner över natten, men jag förstår inte varför jag är så yr bara jag står upp, även emellanåt när jag sitter upp :S jag förstår inte det!! Det känns som att jag ska svimma, blir vit som ett spöke.. Nej usch detta är jobbigt rent ut sagt. Läkaren sa att jag hade B12 brist, ska man må så här hela tiden då?? :S & hur länge ska detta pågå egentligen… Tröttsamt!! För jag orkar inte med det jag brukar göra, kan nästan bara ligga ner, ena minuten fryser jag, nästa minut är jag varm osv… Jag orkar snart inte med det längre, jag vill såå gärna klara av min praktik, inte må så här mer!!! Nu ska jag strax sova i alla fall, hoppas på att må mycket bättre imorgon =)

Av M - 2 november 2009 12:00

Ni får ursäkta språket – men usch fy som in i helvete vilken natt det har varit ;( jag vill aldrig mer uppleva det…!!! Då slänger jag mig hellre i väggen ;P hahaha..

Det är tur att det är min lediga dag, magen känns som den ska explodera, bara jag rör vid magen får jag panik, jag vet inte vad jag ska göra & jag kan inte heller få ner en mat bit, då mår jag illa, fick spotta ut biten av mackan för jag kände obehag när jag skulle äta den ;( jag vill fan inte ha det så här! Ja, jag har riktigt låg vitamin B12 brist, jag tar medicin för det nu, men ska det vara på detta viset hela tiden?? Jag menar, jag har en praktik som jag måste orka med, jag är så jävla rädd för att jag ska ramla ihop igen eller något.. Varför drabbas jag?? Jag har problem med mat, men den senaste veckan har det faktiskt börjat gå bra att äta, det går sakta men säkert, det får ta den tiden det tar, men det är på rätt håll.. När allt går bra så ska magen göra så här med mig, vad har jag gjort för att förtjäna detta?? Hatar det!!!
Får se om en stund om jag kanske kan lyckas äta något i alla fall.. Jag gör vad som helst för att slippa må så här idag!!

Ovido - Quiz & Flashcards