Alla inlägg den 8 november 2009

Av M - 8 november 2009 23:15

F.o.m nästa vecka händer det en hel del att se framemot ;D yey!! Jag tänker inte tjata på folk, tänker inte tvinga någon, men eftersom alla alltid är upptagna, är det lönt & fråga om någon vill spendera lite tid med mig?? Okey, jag kanske lät lite negativ där, men sanningen är ju att alla alltid är upptagna ;( men jag tänker ta vara på all tid, man vet aldrig vad som kan hända så varför gå miste om något som man kanske ångrar sen?? Ta ingenting för givet!!!!


Ludvika, motorcykellucian, baka pepparkakor/lussebullar osv, gå istan när det närmar sig jul, mysiga kvällar när kylan kommer, knasigheter, jul på tivoli i köpenhamn, jul, nyår osv är en del av det man har att se framemot!! Och så hoppas jag på att få träffa killen jag tycker om lite mer ;) man kan ju alltid hoppas! Skulle va härligt att få spendera mer tid tillsammans med honom & göra saker osv, you name it ^^ gillar att träffa personen jag tycker om, det säger så mycket mer & det är ju det man verkligen vill när man tycker om någon! Och sen kommer ju syrran & lille Jamie över några dagar i Dec med ;D yey!!


Men som jag nämnde, jag har tröttnat på bortförklaringar, har folk inte tid att umgås med mig, så får de skylla sig själva, men de behöver inte räkna med att jag kommer finnas kvar, jag vill inte lägga ner tid & energi på de som alltid är upptagna, då finns det de som förtjänar min uppmärksamhet ännu mer ;D nu är det även upp till de, inte bara mig.. Men att strunta i en person, nästan aldrig ses, hör knappt av sig osv gör att man kan förlora den personen!!


Nu ska jag faktiskt inte låta så negativ, det finns faktiskt de i mitt liv som verkligen finns där, som inte sviker & som tar sig tiden osv.. Okey, ibland önskar jag faktiskt att jag kunde träffa någon av de lite mer, men det kanske blir bättre med tiden?? =) Känn er inte träffade, de som jag nämner (även om jag inte säger namn) har jag redan sagt ifrån till, så det är helt enkelt upp till de själva..  


Suck, varför känns det så här bara för att man råkar vara sjukskriven?? Är det tristessen som tar över?? Jag vet att jag måste vila, börja äta, ta tabletterna så de ger effekt, men det är inte speciellt kul för dagarna blir oftast rätt långtråkiga!! Strunt samma, tiden springer iväg snabbt så ;D därför jag vill ta vara på all tid jag kan få, jag vill inte ha det samma som jag hade förra året.. Då blir jag rätt så ledsen ;(

Ovido - Quiz & Flashcards