Alla inlägg under april 2010

Av M - 5 april 2010 22:28

Helt seriöst, jag slocknar nog snart skulle jag tro.. Jag blev sjukt trött när kroppen började slappna av, höll på att somna när jag kollade på CSI :P haha! Imorgon kan jag dock få en liten sovmorgon, börjar ju inte förrän 15 :)) men hade nog hellre jobbat morgon och slutat tidigare, imorgon ska jag gå med en vikarie! Vi får se hur det går!


Natti Natti :) en trött Manella ska bege sig till sängen för att sova bort ett par timmar ;)

Av M - 5 april 2010 20:00

ÄNTLIGEN hemma efter att varit på praktiken i 11 timmar och dessutom på en helt ny avdelning! Morgon / förmiddagen var väl jobbigast, allt var nytt (nästan) och man visste inte hur det går till på den avd osv. Det var väl först efter lunch då det ändrades, då fick man mer att göra osv.. Sen vet jag inte vad som hände, sträckte till ryggen på något konstigt sätt och ack vad det gjorde ont en stund senare, kände mig lite som en stel pinne eller något.. Men jag stod ut de sista timmarna, gjorde ändå mer än vad jag fick göra på förmiddagen, kändes skönt att inte bara stå still / gå runt och inte göra något.. Men hur läraren kommer reagera på att jag varit där 11 tim, på en röd dag dessutom, jag kan se reaktionen framför mig :P haha! För jag fick besked att jag fick ta igen timmar, men endast gå på halvt schema under storhelgsdagar, vilket var idag med! Men chefen lyssnade inte på mig :(


Skit samma, har en kort dag imorgon, men dock kväll :( har chat med skolan och det bästa är att det räknas som praktik ;) sen ons är också en kort dag, även torsdag som är min absolut sista praktik dag :D men dock är alla dagar kväll, eller ons och tors är inte till 21, så det känns skönt! Jag har ju chat med skolan på tors förmiddag som också räknas som praktik ;) och det har jag inget emot..


Jag kommer verkligen njuta av hela helgen att praktiken är över :D :D :D

Av M - 4 april 2010 23:48

Alltså, jag borde egentligen sova nu! Men jag vet vad som väntar mig imorgon, jag känner verkligen inte för det och jag kommer vara halvdöd efter 11 tim :S, och jag vet en som kommer bli sur när hon får veta detta.. Men det får hon faktiskt ta med dom, inte med mig.. Haha! Jag går dit, gör det jag ska och ser glad ut :P haha! Det är lyckos alla som är lediga imorgon :) jag avundas er, verkligen!

Dock säger jag Natti Natti till er, lär inte uppdatera bloggen något mer denna kväll..!! Det får bli imorgon när jag kommit hem igen, men ni vet att ni kan smsa om ni vill under dagen, svarar då jag har rast eller när jag kan ;) lite uppmuntran under dagen hade inte skadat..


Jag kommer ha en viss person i tankarna som jag brukar så går tiden fortare och jag känner mig gladare ^^

Av M - 4 april 2010 23:34

Denna saknad efter någon att få hålla om, någon att få somna in jämte , få vakna upp och kunna säga god morgon till, växer sig starkare för var dag som går. Någon som skickar spontana gulliga sms till mig, som ringer bara för att säga att han tycker om mig. Att känna att man har någon vid sin sida i vått och torrt. Någon som skulle kunna vara vart som helst men som väljer att vara vid min sida för han kan inte tänka sig ett liv utan mig, någon som engagerar sig och visar sina känslor. Någon som vill umgås och göra saker tillsammans. Någon som man vet älskar en och skulle göra allt för mig och jag detsamma för honom. Någon som värdesätter ärlighet och trohet högt! Finns det någon sån person för mig? ;) Jag tror inte den riktiga kärleken finns för mig :( skulle den finnas så får den finna mig ^^ ta chansen när den väl finns där!


DETTA SAKNAR JAG NU...   


Av M - 4 april 2010 22:15

Det finns inget bra på tv denna kväll :( och tv:n stod på tv3 där de just nu visar Evan den allsmäktige.. En film jag redan tidigare sett en gång, det är liksom ingen film man hoppar av glädje för att se en gång till :P ser lite emellanåt i brist på annat och samtidigt sitter jag vid datorn..

Om du känner någon som vill bygga en ark, som påstår att syndafloden ska komma ett visst datum och klockslag, hade du trott att personen var galen då? Haha, det hade faktiskt jag :P helt seriöst!

Av M - 4 april 2010 12:53

Förbaskat vad denna söndag ska vara seg då :( varför? Hur kan det komma sig att det finns så mycket att göra på vardagar, helger men just på en söndag så finns det knappt något att göra :S hm! Förstår inte riktigt det där, haha! Kanske är det jag, eller så är det för det är veckans sista dag och alla är trött efter helgen som varit?


Fast ibland kan det vara skönt med en lugn dag, vila upp sig inför kommande veckan som är en tuff men sista veckan :)) skönt är väl det!

Av M - 4 april 2010 11:45

 Gå in och rösta på min bikini :)) jag tror inte jag har en chans att vinna, men man kan alltid göra ett försök ;) vore evigt tacksam om ni lämnade en liten röst ;) är ni också med i tävlingen så säg till, så lämnar jag en röst som tack tillbaka :))


Rösta HÄR


 






Av M - 4 april 2010 10:48

 


Godmorgon på er alla :)
Ja, idag är det söndag och den sista lediga dagen för min del :( jag känner inte så stor glädje inför veckan som kommer, bara tre saker som inträffar under veckan får mig att vara glad :))

Att söndagarna brukar vara sega vet jag redan om, men det regniga och trista vädret gör inte söndagen mycket bättre :P nä usch för detta vädret alltså!! Varför kan det inte vara sol och uppehåll så att man kanske hade kunnat vara ute, eller gå en lång promenad, suck!

Vad händer annars idag? Inte mycket faktiskt, har redan hunnit med att plocka undan, dammsuga, dammtorka osv och klockan är ändå bara 10.45 :P haha! Men jag vaknade alltför tidigt och behövde göra något så varför inte.. Senare blir det lite tvätt och så får jag se vad som kan tänkas dyka upp under dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards