Alla inlägg under april 2010

Av M - 3 april 2010 13:31

 

Så här såg busshållplatsen ut när jag skulle ta bussen på morgonen igår :P i torsdags kväll var den normal, så det ser ut som att någon under senare kvällen / natten har backat på den :S haha! Men det är väl inte första gången det händer något på den hållplatsen skulle jag tro :P

Av M - 2 april 2010 20:00

Nu börjar det kännas att jag är helt slut i kroppen :S alla dessa morgonpass denna veckan, plus att jag har haft problem med praktiken.. Inte på avdelningen jag varit nu, men på den innan!


Idag var det sista dagen på avdelningen jag varit på de senaste två veckorna, lite trist för nu har man verkligen kommit in i det och här har varit mer att göra osv.. Det var en kort dag, jag skulle egentligen inte varit där idag men tog igen för att jag var sjuk förra veckan. Men det var en trevlig dag och de två som jobbade morgon är de två som jag tycker har varit trevligast :)


Efter praktiken mötte jag Nina, hon hittade dit även om hon var lite förvirrad om hon skulle gå in i en gata eller inte :P hehe.. Vi åkte in till stan, för hon skulle på intervju, men som var ett informationsmöte.. Han pratade bara på engelska och gick igenom vad företaget är och vad de söker osv osv.. Jag fick sitta med, men det intresserade inte riktigt mig men var där som ett stöd för min vän :)
Efteråt gick vi ner till Triangeln, åt lite mat och sen hittade jag en liten överraskning till mamma och mormor ;) så jag hoppas de blir glada.. Hehe!


Nu ikväll tar jag det lugnt, känner mig riktigt slut i kroppen och ska äntligen få lite sovmorgon imorgon :D det ser jag framemot.. Haha! Kanske uppdaterar senare, om jag är vaken :P


Bilden: Sitter med Nina och äter lite på China Box, men ingen av oss orkade ens äta upp maten :P haha! Det är mycket sällan jag äter ute, men det finns anledning till det.. Är du speciell kanske du lyckas få äta / fika ute med mig någon gång, haha!


 

Av M - 1 april 2010 20:15



Jag har länge velat se filmen 2012, och idag blev det så med :) ja, jag är väl lite efter när det kommer till filmer :P haha! Jag orkar inte göra något stort av min åsikt om filmen utan det fanns dock scener de kunde ha tagit bort, filmen var rätt lång men annars så tyckte jag filmen var bra :) inte superduper bra, men bra! :)

Av M - 1 april 2010 15:15

Det har varit en kort dag på praktiken :) 8-14, men det var bara skönt! Så nu kan man andas ut lite och ta det lugnt, för jag har nämligen praktik imorgon, även om det är långfredag!

Nu ska jag vila lite, uppdaterar bloggen senare!

Ovido - Quiz & Flashcards