Alla inlägg under april 2010

Av M - 3 april 2010 23:31

Nej gott folk, detta får vara nog för bloggandet för denna lördag! Jag funderar på att göra mig klar för att sen krypa ner i sängen och drömma mig bort ;) även om jag önskar att jag vore någon helt annanstans just nu ^^ men det kommer väl fler dagar hoppas jag!


Men ni alla får sova så jätte gott så skriver jag mera imorgon :)) Natti Natti


 

Av M - 3 april 2010 22:56

Gaaaahhhhh!!!!! Någon som vill byta mobilt bredband med mig? ;) någon som kanske älskar Telia, för just nu hatar jag Telia!!! Jävla sketna bredband kopplar ner sig av sig själv, tar en evighet att få igång det igen osv!! Fasiken vad jag kommer vara glad i slutet av Maj när detta skitet försvinner helt från mig.. Men vad ska man då välja för bredband istället? Någon som har tips på bra mobila bredband som inte kostar en förmögenhet? :))

Av M - 3 april 2010 22:41

  Detta är jag och mobilen :)) nä, men ibland kan man ses som en mobilnörd eller liknande, helt seriöst :) mobilen lever tyvärr sitt eget liv :( den funkar knappt längre och den gör inget annat än att bråka med mig, snart åker den ut genom balkongen, det menar jag verkligen!


Seriöst, jag måste verkligen göra vid min utväxt snart :P tycker inte om hur det ser ut.. Frisören sa att jag lär behöva färga det ett par gånger till innan min naturliga hårfärg börjar växa ut igen :) annars är jag nöjd med hur håret ser ut sen de gjorde vid det :)) dock saknar jag mitt långa hår ;) vill ha tillbaka det!

Av M - 3 april 2010 22:29

.... en dag på praktiken ;) har ju inget annat att göra så kan lika bra blogga lite.. Bilden nedan är från en av dagarna då jag slutat för dagen på praktiken.. Tror nog det var då jag var där 8-17 :P då var jag riktigt trött efteråt faktiskt.. Lite eftersom man var ledig dagen innan :) haha!


 

Av M - 3 april 2010 22:22

Jag sitter hemma, framför datorn denna lördagskväll och gör absolut ingenting :( det känns lite trist men kroppen strejkar från att ens orka göra något. Jag känner mig riktigt slö och seg denna dag, det kanske beror på veckan, inte vet jag men jag hoppas i alla fall inte att jag börjar bli förkyld eller något för då kan kroppen bli slö... Haha! Men känner mig frisk annars (om man nu bortser från magens spökerier ibland)..


Jag kanske borde sova lite, för jag har en förmåga att vara uppe länge och sova alltför lite, vilket också kan göra kroppen slö.. Haha! Skärpning med sömnen kanske för min del :P en stund till, sen slocknar nog jag..

Vi får se, önskar att jag inte vore så seg ikväll.. Helt ärligt.. Då hade jag inte suttit hemma ;)

Av M - 3 april 2010 17:46

 


Det skulle vara intressant och veta vem läsarna är ;) det är alltid roligt att få nys om nya bloggar att läsa, som man kanske missar annars :)

Så om du har en blogg och du kikar in här, lämna ett litet spår och var din blogg finns så får du i alla fall en läsare till ^^

Av M - 3 april 2010 17:37

Jag är smått uttråkad denna lördag :( det kanske är för att jag valde att ta det lugnt :S men jag har en tuff vecka framför mig :( hela veckan är det kvällspass på praktiken som gäller, suckar!!! Men jag har ju något att se framemot under veckan ;) och hon ska få ett riktigt ordentligt tack av mig personligen den dagen :)) det betyder mycket, men jag behöver inte ta upp det i bloggen då det finns obehöriga läsare :P


Jag har precis kollat på Jumanji i brist på annat, men oj så länge sen det var man såg den filmen :) lite skoj att se... Och jag glömmer inte vad syrran Jessica sa en gång när vi såg filmen, så tänkte man på henne när man såg det idag :) haha!


Ikväll händer verkligen INGENTING :( stor suck! Är det så här en lördagskväll ska vara?? :S tror inte det.. Men jag känner inte för att festa, annars kunde jag följt med ut.. Det måste väl finnas något annat att göra ändå?? Man tycker dock det :) Starta hjärnan och börja tänk Manella ;) hahaha!

Av M - 3 april 2010 13:43

Jag har glömt att berätta, denna bloggen startade jag i Oktober 2009 för att börja om, men också för att kunna skydda vissa inlägg osv. Men sen bytte jag bloggen helt, jag lämnade bloggagratis.se och gick över till blogspot.com. Okej, där kunde man göra mer med utseende och hela den biten men man kunde inte skydda vissa bilder och inlägg :( så nu har jag så smått flyttat över de flesta inläggen till denna bloggen, inte alla för det orkar jag verkligen inte, men en hel del.. Så jag kommer att fortsätta min bloggresa här ;)

Ovido - Quiz & Flashcards