Alla inlägg den 20 januari 2010

Av M - 20 januari 2010 20:00

Dessa två dagar har jag typ bara legat nerbäddad i sängen och mått riktigt kasst   igår fick jag feber, frös som en tok och låg i sängen med både täcke och en filt, orkade knappt gå ur sängen så slö var jag.. Idag har febern släppt lite, men magen har varit kaos.. Det gör satans ont, kan inte röra vid magen så öm den är :S så har vilat rätt mycket idag också... Förhoppningsvis mår jag bättre snart för detta är skit att må så här..


Först var jag rädd att jag också åkt på kräksjukan, det har ju varit runt på stället där jag har min LIA, men har varken spytt, mått illa eller haft diaree, så det är inte det.. Jag tror nog att dessa intensiva dagar med otroligt lite sömn, knappt ätit har slagit ut kroppen på mig.. En kropp orkar ju inte hur länge som helst :P har ju inte heller kunnat ta tabletterna som jag ska eftersom de måste tas i samband med mat..


Vi får se, mår nog snart bättre.. En bra sak är att jag är ledig fre-sön, men hur kul är det.. Var ledig igår men inte kunde man njuta av ledigheten :( haha!


Nu är det Andra avenyn som gäller på tv:n :) bloggar mer efteråt!

Ovido - Quiz & Flashcards