Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Mysigt ;)

Av M - 25 april 2010 04:30

Just nu är jag en aning trött, borde egentligen krypa ner i sängen för att sova lite, det är vad jag ska göra om en stund, så jag får lite sömn, kan ju inte sova bort hela dagen!


Mötte Björn och Camilla på centralen, men hur knasig får man vara? Haha, vi satte oss vid dörren på tåget, precis när det börjar köra så vinkar jag, men samtidigt råkar det komma en kvinna springande till tåget och hon såg mig, jag bara, oj det var inte meningen :P haha! Sen varje gång någon använde kranen på toaletten så luktade det surt avlopp :( så jag sprutade lite parfym där vi satt, luktade ju godare :)


Väl framme så fick jag träffa hjärtat igen ;) wonderful, hihi.. Vi grillade, umgicks, kollade film, sen fick jag spela Buzz för första gången, rätt så kul :) kvällen bara sprang iväg :( men mysigt att få vara i hjärtats sällskap, det är alltid lika mysigt att träffa honom.. En stund längre, så hade jag somnat i hans famn, hihi.. Jag, Camilla och Björn kom med sista tåget hem, men ack så hungriga vi blev, så vi bestämde oss för att gå till Max när vi kom till Malmö..

Jösses vad där var folk, och ändå vart klockan 02.45 men det var gott med mat i magen.. Sen gick de med mig hem :) tack :) skönt att inte behöva gå helt ensam igen, sen vandrade de tillbaka för att vänta på första tåget..


Nu sitter jag här, kom hem för en halvtimme sen och ska seriöst sova lite :) ögonen slocknar snart helt på mig, men så fort man kom ut i den kyliga luften så vaknade man till liv, :P haha!


Tack hjärtat för igår, det var riktigt mysigt ^^ saknar & tänker på dig :) tack till Björn och Camilla med :)


 
 
Ingen bild

Milla :)

25 april 2010 23:51

Tack själv :) Det får vi göra om snart :)

 
Manella

Manella

26 april 2010 09:18

Ja, absolut får vi göra om de snart :)

http://thoughtsintowords.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 10 maj 2010 14:24

Efter många om och men så har det beslutats att jag lämnar bloggplatsen och övergår till blogg.se istället :) jag tycker om att kunna variera utseendet på bloggen, kunna ha möjlighet att göra en personlig design, vilket jag inte kan här :( så ni som ...

Av M - 8 maj 2010 11:00

Idag har jag varit duktig   igen, haha! Det är nu tredje gången denna vecka som jag har varit i farten med dammtorkning och dammsugaren :P jag fick bara ett ryck, även om det inte behövdes idag så gjorde jag det ändå. En gång mer eller mindre skadar ...

Av M - 7 maj 2010 22:48

Msn verkar ha något emot mig denna kväll :S så fuck msn!!! Nu tänker jag inte försöka logga in något mer, nu får det vara så! Så vill ni prata med mig, så finns jag på mobilen, antingen med att ringa eller smsa... Jag funderar på att kolla lite film ...

Av M - 7 maj 2010 21:00

Haha, jag har precis smsat med Natascha, som frågade lite om en film som går på bio nu. Tråkigt nog kan hon inte åka ner till Skåne på några veckor :( men hon frågade om jag ska se filmen :SDET FÅR VI SE OM JAG KOMMER GÖRA!!! Jag har sett filmerna in...

Av M - 7 maj 2010 20:45

Vad ska man hitta på denna fredag? Någon som har något förslag? :) för jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, pallar heller inte sitta för mycket vid datorn, det finns inte heller mycket att se på tv:n, så vad ska man hitta på? Det är kallt ute...

Ovido - Quiz & Flashcards